piątek, 10 grudnia 2010

Odpowiadając na pytania 'gdzie kupić Nasomatto - Black Afgarno ' :

Pojawiło się w mojej skrzynce parę maili z pytaniem ' gdzie kupić Black Afgano marki Nasomatto'. Odpowiadając na pytanie nadawców oraz tych, którzy znajdowali moją stronę po wpisaniu [mniej - więcej] tej frazy :
Perfumy Nasomatto można zakupić w perfumerii Missala [była Quality] w cenie 570.00 zł [próbka 7 pln] za 30ml. O tu:
http://missala.pl/nasomatto/

Poza tym można szukać 'okazji' na Allegro, czy eBayu [chyba raz widziałam aukcę z 'Czarnym Afganem' na Allegro].

Dla 'zagranicznych' nabywców podaję również linka z listą sklepów, które zajmują się dystrybucją m.in. marki Nasomatto:
http://www.intertradeurope.com/Site/Location.php?intLangID=2

2 komentarze:

  1. Tak się składa że poluję na ten zapach i perfumeria Quality nie ma go na pólkach. Trzeba zapisać sie w kolejkę i długo i cierpliwie czekać. A i haszysz już inny bo autor perfum na ten w pierwszym rzucie perfum nie ma pozwolenia. Więc jak legalnie sprowadzany z Afganistanu to i troszkę inny Afgano. Ale i tak gody noszenia. Wiem bo mam oba Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym. Podobno w ogóle jest z tym haszyszem problem - potencjalny dostawca haszyszu stwierdził [podobno], że nie będzie dostarczał towaru, bo perfumy nazywają się 'Black Afgano' i skoro tak to niech próbują dalej załatwiać haszysz z Afganistanu :)
    Nie wiem czy to prawda, czy bajki [ale może za jakiś czas będziemy mieli np.'Black Vietnamo':D]

    W każdym razie w Polsce chyba tylko Missala przyjmuje zapisy na Afgana i tylko tam jest szansa go dostać [były już co najmniej 2 'rzuty'] . Można jeszcze próbować pisać do sklepów z drugiego linka. Może ktoś zdecyduje się na wysyłkę do Polski. Ale sama nie próbowałam, więc się nie wypowiem ;)

    W tej sytuacji cieszę się, że nie zakochałam się w BA i nie stoję w tej kolejce :>

    OdpowiedzUsuń