poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Anna Sui - Night of Fancy


Do perfum Anny Sui zniechęciło mnie jedno-tandetne flakony. Większość jest tak paskudna, że nawet nie chciało mi się sprawdzać co jest w środku. Ale próbkę tego zapachu dostałam 'hurtem' z innymi i teraz zastanawiam się czy nie sprawdzić co kryje się w pozostałych szkaradzieństwach Panny Anny :)


Na początku uderza chłodny, przeszywający zapach mięty. Mięty, której nie ma w składzie,a pojawia się wyraźna i świdrująca. Zapach oryginalny w perfumach, mimo że skojarzył mi się z Flegaminą,a potem miętową gumą do żucia. Zaraz potem obok mięty wyłania się przyjemny aromat czarnych jagód i leciutka grejpfrutowa goryczka.

Rozwinięcie rozkwita jaśminem [w końcu to kwiat pachnący najpiękniej nocą]. No i na szczęście dalej czuć przyjemny i bardzo dobrze oddany zapach czarnych jagód.

Im dłużej Night of Fancy pozostaje na moim nadgarstku, tym słodsze się robi. Do jagód [i ciągle jeszcze lekko wyczuwalnej mięty] dochodzi słodka,aksamitna śmietanka i odrobina drewna kaszmirowego.

Przez połączenie zapachu czarnych jagód ze śmietanką, Night of Fancy wydaje mi się nieco dziecinne. Przypomina beztroskie dni , gdy z rodziną jeździłam do lasu na jagody,a potem 'zbiór' wspólnie zjadało się ze śmietaną lub cukrem.

Kojarzy się też z nocami pachnącymi jaśminem. A mięta w kompozycji jest jak mała wróżka świecąca jasnozielonym światłem. Skojarzenia infantylne,ale miłe.

Chociaż byłam z góry uprzedzona do zapachów Anny Sui, to Flight of Fancy wyjątkowo mi się spodobał. Gdyby pozostawał na mojej skórze trochę dłużej, to pewnie za jakiś czas pojawił by się wśród moich falkonów [i pewnie byłby najbardziej rzucającą się w oczy flaszką w mojej kolekcji :P].

Opakowanie- nie jest takie złe jak na przykład flakonik Dolly Girl czy Dreams. Powiedziałabym,że jest nawet ładne-buteleczka fioletowa, prosta i kanciasta,a korek 'dociśnięty dużym, fioletowym pawiem. Na zdjęciu wygląda całkiem przyjemnie,a 'w naturze' nigdzie go nie widziałam.

Trwałość- niestety, tu jest kiepsko.

Gdzie pasują- najbardziej na lato dzięki orzeźwiającej mięcie.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: czarne jagody, grejpfrut, liście truskawki

nuta serca:stefanotis bukietowy, jaśmin sambac

nuta bazy:nuty mleczne, drewno kaszmirowe, olibanum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz