środa, 11 marca 2009

Oriflame -Life Circle - SAP


Przeważnie czegoś oryginalnego i nieco dziwnego szukam wśród zapachów niszowych. Czasami zerknę na perfumy wysokopółkowe i na ogół nawet nie chce mi się wąchać 'średniej półki'.

Na szczęście skusiłam się na próbki serii Life Circle by Oriflame. Tak jak Blossom i Fruit były wtórne i nieciekawe, tak Leaf i Sap od razu zwróciły moją uwagę. Nie stawiały na banalną urodę-na neutralne kwiatki, owocki czy słodkości. One poszły w kierunku 'niszowości' :)

Na pierwszy ogień pójdzie SAP, jako że jest pierwszym zapachem serii.

Początek bardzo sielski-czuję świeży rumianek i ogromną ilość świeżego rozgrzanego słońcem siana. Zapach jest tak ciepły i żywy, że mam ochotę zostawić wszystko w cholerę i wyjechać na wczasy w siodle . Tylko koniecznie musi być lato, bo w tym zapachu ukryło się samo letnie słońce-radosne, dające energię i beztroskę.

Gdybym miała temu zapachowi przypisać kolor , na pewno byłby to żółty. Szczególnie w tej fazie.

Gdy już otrzepię się z sianka i rumianku, pojawia się pod nim coś jeszcze-dojrzała trawa. Nie jest to wdzierający się agresywnie w nozdrza zapach trawy tuż po skoszeniu,ale zapach rozgrzanej , łagodnej, ciemnozielonej murawy.

Dochodzą też kwiaty. Czuję jakby lekki aromat konwalii i bratka. Całość ciepło-świeża, relaksująca i przyjemna.Dalej wszystko jest raczej statyczne, zapach niewiele się zmienia. Nawet wanilia siedzi cicho.

Zapach lata...szkoda tylko ,że to lato jest tak krótkie jak nasze, polskie. Trwałość kiepska.


Opakowanie-Dosyć ładne, w kształcie łezki. Tylko nakrętka szybko mi pękła,ale to raczej moja wina. Za taką cenę nie powinnam się spodziewać ,że będzie szczególnie mocna,a pakując w pośpiechu plecak, wrzuciłam SAP luzem.

Trwałość-jak wyżej. Marniutko.

Gdzie pasuje- idealnie pasuje na lato. Gorące, lekko spłowiałe od słońca

Komu pasuje-Kojarzy mi się z jasnowłosą optymistką. Dziewczyną nie przejmującą się codziennymi troskami,biegającą boso po łące i śpiącą na sianie.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: grapefruit i bratek .
nuta serca : jaśmin, rumianek i szałwia.

nuta bazy: piżmo i wanilia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz