piątek, 2 stycznia 2009

Demeter - Wisteria


Gdy pierwszy raz użyłam tej wody, nie miałam zielonego pojęcia jak wygląda Wisteria. Mimo to pomyślałam 'ten kwiat musi być fioletowy'. Potem sprawdziłam i....faktycznie był. Fioletowe długi kiście kwiatów są bardzo dobrą ilustracją dla opisywanych perfum.

Jak od razu można się było spodziewać ta propozycja Demeter Fragrance Library jest zapachem mono-kwiatowym. Poza kolorem, z którym zapach mi się skojarzył mogę powiedzieć ,że jest lekko gorzkawy, świeży, raczej chłodny i odurzający :) Potem robi się jakby lekko kwaśniejszy.


Opakowanie-takie jak wszystkie u demeter. Wisterie tez mam w wersji 15ml...czyli niestety splash

Trwałość-średnia. Przez pierwszą godzinę zapach jest intensywny i mocny [czuć go z daleka]. Potem stopniowo słabnie.

Gdzie pasuje?- Pasuje na wiosnę i lato. Pasuj właściwie wszędzie, tyle,że wieczorem trzeba by go dość często 'poprawiać'.

Dla kogo?- kobiecy. Mimo że teoretycznie zapachy z Demeter Fragrance Library to unisex'y, ten zapach zupełnie nia pasuje do mężczyzny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz